migrate2linux & bounces

Thanos Kyritsis listman at hellug.gr
Fri Jan 16 16:32:27 EET 2004

On Friday 16 January 2004 15:18, Thanos wrote:

> Το ενεργοποιησα παλι, αλλα ξερει κανεις γιατι συμβαινει αυτο?
>
> Ευχαριστω!

Καλησπέρα, το συγκεκριμένο μήνυμα δεν πρέπει να εμπνέει ανησυχία και
πιθανότατα να οφείλεται σε disconnection δικτύου κάπου ανάμεσα στο
server με τις mailing lists και στο δικό σας mail server.

Επιπρόσθετα, μάλλον μεγάλο ρόλο για την επιστροφή bounces από τους
e-mail provider πρέπει να παίζει το εκάστοτε configuration των
providers και ειδικά τα διάφορα "κόλπα" που δοκιμάζουν συνεχώς για την
καταπολέμηση του spam.

Ειδικά το freemail.gr, έχω παρατηρήσει ότι συχνά πυκνά πάσχει από τέτοια
προβλήματα και όσοι είναι γραμμένοι στις λίστες με account της freemail
συνεχώς αντιμετωπίζουν το ίδιο πρόβλημα (δεν είσαι ο μόνος).

Το έχω συνεχώς υπόψιν μου και θα κοιτάξω μήπως κάνοντας τις λίστες πιο
"ελαστικές" στην επιστροφή των bounces λύσει το πρόβλημα.

--
KERNEL:
A part of an operating system that preserves