RedHat 8.0 kai file search

N. P. pattakosn at yahoo.com
Fri Jan 16 12:38:25 EET 2004

> Mporo na kano anazitisi metaksi dekadon arxeion *.txt
> poy na periehoyn ena sigkekrimeno onoma, oxi sto file
> name alla sto periexomeno ton txt arxeion ?

nai me to grep,grep <pattern> <file name(s)> gia perissotera man grep.An 8es na
kaneis kai pio polupoloka pragmata uparxei kai to awk(1).Kai ta 2 einai
standard utilities se ka8e linux distro.

(1)de nomizo oti to xreiazesai,alla exeto upopsh sou an px xreiasteis apo ena
txt arxeio pou exei 100 grammes me 5 lekseis sthn ka8e grammh na pareis px thn
3 sthlh kai na  kai na trekseis to antistoixo programma.man awk gia perissotera.

=====
Nickolas Pattakos
Foithths ths timhmenhs sxolhs 8etikon Episthmon sto Tmhma Efarmosmenon Ma8hmatikon tou Panepisthmiou Tsi Krhths
pattakosn_AT_yahoo.com || nspattak_AT_tem.uoc.gr ( Stelnete se auth mail me megala attachment)

oso gurizeis murizeis...