X11: xhost authentication

Alaios alaios at yahoo.com
Sun Jan 11 20:45:09 EET 2004

Arxika eyxaristo poly gia to endiaferon sou.....
Ayto pou thelo tha sto po me paradeigma
o server exei suse, eno o client (o 233) exei fedora.
Katafera apo to 233 na do to grafiko periballon tis
suse. Etsi omos itan san na douleyo pano sto server.
Anoiga tous dikous tou server kalousa apo to modem tou
server klp
Ego omos thelo kati allo...na do to grafiko toy fedora
(ksereis kokkino kapelaki tou RedHat) alla epeidi i
cpu den mporei na to sikosei na xrisimopoio porous toy
server. To eixa dei kapote se ena seminario otan enas
typos edine stous client to diko tous kde gia na
doulepsoun.
Ayta :)
Eyxaristooooo