Problima me ta ellinika alla kai me to YaST2

petros ppap sibas11 at hotmail.com
Sat Jan 10 12:29:11 EET 2004

Geia sas paidia
edo kai arketo kairo ola peigenan mia xara, eixa ta ellinika kai me to altgr
mporousa na allakso apo ellinika se agglika kai antistrofa, ospou mia mera
xoris kaimia emfani aitia
ta ellinika den leitourgousan kai den mporousa na allakso apo agglika se
ellinika,
peiga sto YaST kai mprospa8isa na anoikso to diataksh plhktrologiou alla me
to pou paei na ksekinisi
kolaei  "Yast2 Arxikopoieitai.." kai apo ekei kai pera prepei san su na to
kleiso
exei kaneis kamia idea gia to ti ginete?
xreisimopoio suse8.2
euxaristo
aa kai ena mikro apospama apo to su, ps x

2655   ?       S  0:00 /bin.bash/sbin/yast2 keyboard
2670   ?       R  2:35/usr/lib/YaST2/bin/y2base keybard gt -geometry 800x6
2671   ?       S  0:00/usr/lib/YaST2/bin/y2base keybard gt -geometry 800x6
2672   ?       S  0:00/usr/lib/YaST2/bin/y2base keybard gt -geometry 800x6
2681 pts/6   R  0:00 ps x