USB Modem

Kefalas Apostolos apollo at hellug.gr
Sat Dec 27 19:30:26 EET 2003

Στις Σαβ 27 Δεκ 2003 01:40, ο/η Petros έγραψε:
> δεν έχω! Αν κατάλαβα καλά αυτό κάνει μεταγλώττιση του kernel. Οι
> διευθύνσεις όμως που προτείνει δεν υπάρχουν σε μένα
> (/lib/modules/kernel-version/  , /etc/modules.conf )

Αποκλείεται να μην υπάρχουν, εκτός ειδικών περιπτώσεων, κι εσυ μάλλον δεν
είσαι. Όπουν λέει kernel-version εννοεί ένα directory που απλά το όνομά του
είναι η έκδοση του πυρήνα σου. Εγώ πχ έχω το /lib/modules/2.4.21-0.13mdk/ εσύ
θα έχεις προφανώς κάτι παρόμοιο. Όσον αφορά το /etc/modules.conf μπορεί να
είναι /etc/conf.modules είναι το ιδιο και το αυτό.