*.wmv files

Thanos pampo at freemail.gr
Sun Dec 21 17:26:53 EET 2003

Theodore J. Soldatos wrote:

> MPlayer 1.0pre1-3.2.2 με όλα τα w32 codecs του σε Slackware 9.1. Ένα που
> δοκίμασα παίζει μια χαρά.
>
> Θ.

Λοιπον, αφαιρεσα το MPlayer 0.90 (?) που ειχε το SuSE 8.2 και κατεβασα
για εγκατασταση το MPlayer-1.0pre3.tar.bz2 μαζι με τα "essential codecs"
και τα win32 για wmv αρχεια.

Έβαλα τα codecs στο /usr/local/lib/codecs/. Το ./configure δεν φαινεται
να βγαζει κανενα μηνυμα λαθους. Το make, καποια στιγμη σταματαει και
γραφει:

{standard input}: Assembler messages:
{standard input}:4944: Error: value of 134 too large for field of 1
bytes at 00000000000035ed
make: *** [subreader.o] Error 1

Καμοια ιδεα για το τι μπορει να φταιει;

Ευχαριστω.