*.wmv files

idimakos at upatras.gr idimakos at upatras.gr
Fri Dec 19 21:45:18 EET 2003

> Ποιά έκδοση του Xine έχεις; Εγκατάστησε καλύτερα αυτήν που έχει στην
> σελίδα που σου έδωσα.
> Λουκάς

Not so fast :)

Η εμπειρία έχει δείξει ότι το wmv μόνο standard δεν είναι.  Έτσι άλλα
αρχεία wmv έπαιζαν κανονικά και στον mplayer και στο xine, και άλλα όχι.
Γενικά είναι μπερδεψιάρικο φόρματ που τα σκατώνει.

Επειδή για λόγους επαγγελματικούς χρειάστηκα να τραβήξω video και να κάνω
μια πρώτη επεξεργασία του υλικού, το wmv ήταν ό,τι χειρότερο συνάντησα.
Δυστυχώς, δεν ξέρω αν υπάρχουν ... και χειρότερα.

Τώρα, νομίζω πως ίσως να πρέπει να γίνει πρώτα απεγκατάσταση του
προηγούμενου xine και μετά η νεότερη εγκατάστασή του.  Όχι ότι κι έτσι θα
λυθούν όλα τα προβλήματα, αφού το wmv δουλεύει με τα μυαλά του .

ΙΚΔ