Xserver.... Xclients where>?

V13 v13 at priest.com
Wed Dec 17 23:57:10 EET 2003

On Wednesday 17 December 2003 16:22, Alaios wrote:
> Kalispera patirisa proxthes oti o Xserver paizei stin porta 7000 (ean
> thymamai sosta), mou mpike sto myalo i idea na dokimaso ean mporo na
> syndeso kai alla pc pano se ayton ton server. Ean nai doste mou merika url
> gia na psakso...erethismata psaxno

An to topiko soy mixanima exei IP 10.0.0.2 kai ena 2o mixanima exei IP
192.168.10.2 tote pas sto topiko mixanima san ton xristi poy exei ksekinisei
ta X kai dineis:

xhost +192.168.10.2

sth synexeia pas sto 192.168.10.2 kai dineis:
export DISPLAY=10.0.0.2:0
xterm

kai tha deis ena oraio xterm na soy emfanizetai... To idio ginetai kai me
kathe prog ton X...

<<V13>>