(no subject)

??sta? gd at freemail.gr
Sun Dec 14 01:29:51 EET 2003

----- Original Message -----
From: Peter Bournakas
To: migrate2linux at lists.hellug.gr
Sent: Saturday, December 13, 2003 3:01 PM
Subject: (no subject)

>Paides kalimera se olous re paidia mia erotisi se enan HDD ton xorisa sta 2
kai ebala win xp prota kai meta linux tespa >douleuei kanonika me to lilo to
problima pou exo einai oti thelo apo ta windows na blepo ton skliro tou
linux kai to antitheto >an ginete pros to paron dokimasa to exlore2fs
douleuei alla einai ligo pos na to po den to fantazomoun etsi kati kalitero
>yparxei? Kapoios mou eipe gia to vmware alitheuei? Den to exo
xrisimopoiisei kai den jero prospatho na to katebaso apo to >vmware.com alla
akomi kai san trial den mporo giati den jero einai xaos profanos ta panta
ekei kai den douleuei tipota. An >mporei na me boitheisei kapoios giati
thelo na kano to idio sto laptop mou diladi na balo linux kai xp mazi afou
xoriso ton >skliro.
>Stin egatastasi pou sas leo exo win xp kai redhat 9
>Auta euxaristo
>
>petros

Loipon na diavaseis Linux disk (ext2,3...) apo windows den ginete. Mono me
to explore2fs (den 3ero an iparxei kalitero). To vmware einai periergo
programma. Pairnei ton ipologisti kai kanei eikoniko disko. Diladi
egkatastei to Linuxaki pano ston disko me ta XPoia kai ton kanei eikoniko.
Trexa gireuopoule. Einai 42MB na to katevaseis!!! Kai den nomizo na a3izei.
An kapoios to xrisimopoiei/se as pei ta apotelesmata.
Oso gia to anti8eto mporeis apo Linuxaki na deis to disko me ta XPoia. Mono
pou an exeis Slackware eprepe stin egkatastasi na epile3eis ton fat allios
mporeis na to valeis sto /etc/fstab
Kali tixi

Kostas Dimitriou