Περί ελληνικου interface του mozillafirebird 0.7

Kostas pkst at gmx.net
Thu Dec 11 09:52:50 EET 2003

O/H Frixos Kopsachilis έγραψε:

> Εχω τον απλο firebird (non-localized) και εγκατεστησα το language pack
> για ελληνικα απο το mozilla.org. τρεχω από γραμμή εντολών με τις
> παραμέτρους -UILocale el-GR -contentLocale GR οπως λέει το site, και
> με ξαναβγάζει στη γραμμή εντολών. μαλιστα. ξανατρεχω τον firebird,
> πάλι αγγλικά...
> κατέβασα και τον localized για gtk2.0 kai XFT kai pali tipota

Απλά ξεκίνησε τον  Firebird μέσω του profile manager (δηλ FireBird
-ProfileManager )  και δημιούργησε  νέο profile . (αν έχεις εγκαταστήσει
το xpi διάλεξε Greek μέσω του Region Selection. Για την ελληνική build
απλά ένα νέο profile αρκεί..
Δες και την σχετική ανακοίνωση:
http://www.ellak.gr/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=130

Κώστας