ligo mysql

Nicholas Dionysopoulos nikosdion at hol.gr
Wed Dec 10 23:48:44 EET 2003

Alaios wrote:
> Xmm... Exo red hat 8.0  (3 cd). Anoigo apo gnome to
> packet manager ka iden exei tipota apo ta 2 poy
> anafereis.... koitaksa pantoy..... den yparxoyn.... ti
> na katebaso kai apo poy?

Ποιόν packet manager ανοίγεις; Είναι ο συγκεκριμένος της διανομής σου ή
κάτι γενικότερο σαν το KPackage; Στην 2η περίπτωση θα βλέπεις μόνο τα
ήδη εγκατεστημένα πακέτα. Άρα αν τώρα βλέπεις πακέτα που έχεις ήδη
εγκαταστήσει κοιτάς σε λάθος μέρος.

Να σου πω και τον αργό τρόπο... Κάνε mount ένα-ένα τα CDs της διανομής
σου στο /mnt/cdrom. Μετά δώσε σε ένα τερματικό :
find /mnt/cdrom -iname php-mysql*
Αν βρεθεί το πακέτο θα σου επιστρέψει στην οθόνη κάτι σαν :
/mnt/cdrom/path/to/the/package/php-mysql-x.y.z.rpm
Όταν σου βγάλει αυτό το μήνυμα εγκατέστησε το πακέτο από την διαδρομή
αρχείου που βλέπεις στην οθόνη σου. Λογικά θα παίξει.

Αν πάλι ντε και σώνει σου ζητάει άλλη έκδοση της mysql από αυτή που
έχεις... Δυστυχώς μπορείς να κάνεις δυο πράγματα :
α) Κατεβάζεις sources της PHP και τη χτίζεις μόνος σου. Twilight zone,
you're on your own. Δεν το έχω κάνει ποτέ, να μεταγλλωτίσω το apache
module της PHP.
β) Βάζεις καινούργια έκδοση της διανομής που να έχει αυτά τα πράγματα
που θες (καινούργια MySQL, πρόσφατη PHP με όλα τα έξτρα...)

Στην περίπτωση του β συνιστώ ανεπιφύλακτα πάντως Mandrake. Εμένα με
έβγαλε ασπροπρόσωπο σε 3 desktop και 2 server (σπιτικό και γραφείου) :)

Good luck,
--
Νικόλαος Διονυσόπουλος
Dipl.-Ing. Μηχανολόγος Μηχανικός