audacity

potmos potmos at myqnet.gr
Tue Dec 9 07:37:18 EET 2003

Στις Δευ 08 Δεκ 2003 00:01, ο/η Nicholas Dionysopoulos έγραψε:> Αν κάτι τέτοιο δεν ισχύει στην περίπτωσή σου, τα μηνύματα λάθους> φανερώνουν κάποιο πρόβλημα στην GTK βιβλιοθήκη (μάλλον είναι beta?). Τι> διανομή και τι έκδοση έχεις (επακριβώς); Μήπως έχεις κάποιον φίλο> λινουξά που σου πείραξε τίποτα στο σύστημά σου;
Έχω το Mandrake 9.1. Σχετικά με το GTK πού πρέπει να κοιτάξω για να δω την έκδοση;Δεν έχει πειράξει κανείς το σύστημά μου εκτός από μένα, και το μόνο "πείραγμα" που του κάνω είναι εγκαταστάσεις προγραμμάτων, μιας και δεν παίζω ακόμα το Λίνουξ στα δάχτυλα.
Ευχαριστώ,
Λουκάς