To megalo bima

Dimitris Sellakis dune at vip.gr
Mon Dec 8 19:52:10 EET 2003

Μετά από κάποιο χρονικό διάστημα, μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας, πιστεύω πως, είμαι σχεδόν έτοιμος, να κάνω το μεγάλο βήμα.

Μόλις πήρα έναν "AMD Athlon(XP) 2600+" με Mother "Shutle AK39" και RAM 512 DDR.

Είμαι λοιπόν έτοιμος, για εγκατάσταση και σκέφτομαι να μην περάσω καθόλου Windows, αλλά μόνο το SuSE 8,2 .

Έχω λύσει, όλα τα προβλήματα εγκατάστασης harware, κάρτα γραφικών, ήχου, μόντεμ, webcam κλπ. καθώς και τα περισσότερα θέματα, που αφορούν το setup του λειτουργικού. Browser, mail, εφαρμογές γραφείου, players και άλλα.

Υπάρχει όμως, ένα θέμα, που δεν το έχω λύσει ακόμα, για να είμαι ειλικρινής, δεν έχω ασχοληθεί τόσο, όσο με άλλα, που θεωρούσα πιό σημαντικά.

Έχει να κάνει με τα DVD. Τα encrypted DVDs, δεν μπορώ να τα δω. Ο Xine μου λέει, πως δεν μπορεί, να ανοίξει τα encrypted DVDs. Σημειώστε πως non encrypted DVDs, παίζουν.

Σε προηγούμενη ερώτησή μου για το θέμα, δεν είχα πάρει απάντηση και καθώς δεν ήταν σε άμεση προτεραιότητα, το άφησα μέχρι πρόσφατα, που σκέφτικα, να το ψάξω λίγο μόνος μου.

Έψαξα και βρήκα το "css-auth_tar.gz", όπου με βάση τα όσα λέει το read me του, αυτό είναι η λύση στο πρόβλημά μου. Ενώ ακολούθησα τις οδηγίες, για make file κλπ. χωρίς εrror mesages, εξακολουθώ να μην μπορώ, να δω τα encrypted DVDs.

Πιθανόν, κάτι να κάνω λάθος, ή το αρχείο, να μην είναι αυτό που νομίζω. Ας μου πεί κάποιος, τι να κάνω, κάποιο site ίσως.

Ευχαριστώ..

Some of the best things in life are FREE !     http://www.vip.gr