Erotisis

Frixos Kopsachilis tachyon at otenet.gr
Sun Dec 7 23:59:07 EET 2003

Κώστας wrote:
> Kalimera
>
> Egkatestisa (3ana) to Slackware 9.1 (to to i8ela)!!!
> Nomiza oti eixa ma8ei arketa alla.... arxisan ta provlimata.
>
> 1) Me ton neo pirina 2.6.0-test9 pou evala exo provlima me ton ixo. Eno sto
> 2.4.22 to alsamixer douleye kanonika edo vgazei to e3is:
> Alsa warning: No mixer setting found in /etc/asound.estate .... Run
> alsamixer to chage the settings and alsactl store to save settings.
> Molis grafo aslamixer mou vgazei to e3is:
> FATAL: module snd_pcm_oss not found
> FATAL: module snd_mixer_oss not found
>
> Mipos den ekana kala to xconfig? H mipos epeidi den to ekana prin anava8miso
> to kernel?
>
> Meta otan 3ekinaei to KDE vgazei to e3is:
> Enimerotiko minima arts
>  sound server informational message:
> Error while initialising the sound driver:
> device: default can't be opened for playback (no such device)
> The sound server will continue, using the null output device

sto neo pyrhna to alsa einai mesa ston pyrhna kai to oss prosferetai ws
emulation mesw tou alsa. ta rythmises ayta sto xconfig?
meta ekanes make modules_install?
sto kde einai to idio provlima. de vriskei to /dev/dsp mallon (ayto den
einai default paidia?) giati den exei fortwsei ta modules.

> 2) Me ton neo pirina exo kai allo provlima me to kppp. Molis paei na
> 3ekinisei to pppd mou vgazei minima oti o daimonas pe8ane 3afnika. Ti mporei
> na ftaei?

to ppp einai einai built-in i to exeis ws module?

> 3) Mporeite na mou peite kanena kalo site me How-to's eite ellinika eite
> Agglika pou na exoun sxesei me ri8miseis SLACKWARE? Sto site tou slack
> koita3a kai vrika kati kala alla den ftanoun.

den kserw sites me slack-specific howtos. ta subject-specific howtos
exoun synithws slack-specific sections :)
pantws den einai dyskolo na vreis pou prepei na kaneis rythmiseis sto
slack. ap'oti exw katalavei oi plhrofories pou periexontai sto man page
kathe entolis (sxetika me configuration files klp) isxyoun ws exoun.

> Mipos na 3ekinao me ton palio pirina?

ypervoles :)

--
Frixos "I/We/Gaia" Kopsachilis