aman aytes oi metablites

V13 v13 at priest.com
Sun Dec 7 11:24:20 EET 2003

On Sunday 07 December 2003 04:45, Frixos Kopsachilis wrote:

> oi vivliothikes den anazhtountai vasei tou $PATH. apla prepei sto
> /etc/ld.so.conf na yparxoun ta directories mesa sta opoia einai oi en
> logw vivliothikes kai fysika, na exeis treksei to ldconfig afou
> ananewseis to ld.so.conf

Ayto exei na kanei mono me ton loader (/lib/ld.so) kai epomenos mono me thn
ektelesi ton programmatvn... An thes na oriseis neoys katalogoys gia
bibliothikes se kapoio programma poy xrhsimopoiei to autoconf (poy exei
configure script) kai to opoio den soy dinei apeythias epilogi (p.x
--with-ssl=/usr/local/ssl) tote prepei na oriseis tin metablith LDFLAGS kapos
etsi:
export LDFLAGS="-L/usr/local/ssl/lib -L/usr/local/allo_prog/lib"

Pantos to /lib kai to /usr/lib den xreiazetai na to diloseis sxedon pote...
Panta einai sta default dirs poy psaxnei o linker kai o loader.

> apo kei kai pera, an eksakolouthei na mh blepei th vivliothiki, dokimase
> na anoikseis to configure kai na deis me poio onoma thn psaxnei, wste na
> kaneis ena symbolic link me ayto to onoma an h diki sou viliothiki exei
> allo.

Proteino na koitaksei prota to config.log to opoio exei ayto akribos to
noima...

<<V13>>