paidika traymata

Nikolaos Ladis ndladis at otenet.gr
Sat Dec 6 19:17:08 EET 2003

Στις Σαβ 06 Δεκ 2003 18:14, ο/η Alaios έγραψε:
> xmm.... ti ennoeis typoy kdict? Na bazo ti leksi sta
> ellinika kai tsoup na ti ftinei kai sta agglika... kai
> to antistrofo episi...
> Tora gia to ταξ poy les.... akougetai san tous forous
> Agglon..... Den katalabaino pos mporei 2 lekseis na
> grafontai diaforetika kai na akougontai to idio

Den eho kati ipopsi mou oson afora to lexiko.
Exoun vgei kapoia programmata pou iparhoun se SuSE pou kanoun afto to pragma
apo agglika se germanika v.v alla gia ellinika den ksero tipota.
Tora oso n afora tin leksi, Nomizo oti einai apla thema pos oi aggloi
proferoun tin leksi. to u akougetai os "a"  Iparhei mia disdiakriti hreia
"ou" ston tropo pou proferetai.
Alla edo pou ta leme peri orekseos......kolokithopita.
Esi mporeis na to les opos se volevei. kai analoga se poion milas.
Otan milao se Amerikanous i agglous to profero os "Λίνουξ" alla se polles
periptoseis den me katalavainoun  giati aftoi to proferoun "Λάινουξ".

Filika
Nikos Ladis