áäõíáìßá åéóüäïõ

Nikos Charonitakis frolix68 at yahoo.gr
Sat Dec 6 18:16:07 EET 2003

στο λογαριασμό μου:
μου λέει οτι η τελευταία συνεδρία κράτησε λιγότερο από
δεκα δευτερόλεπτα και να προσπαθήσω να διωρθώσω την
κατάσταση από την κονσόλα του failsafe gnome.
Απο την κονσόλα αυτή σε όλες τις εντολές που δίνω
απαντάει "permission denied"
Επίσης ούτε απο kde μπαίνει και απο ότι είδα στο
.χsession-errors γράφει .bashrc permission denied και
άλλα παρόμοια με άλλους φάκελους και αρχεία όπως
.gconf
.gnome2 κτλ.
(απο root βλέπω οτι τα αρχεία μου ανήκουν αλλά...)
(σε όλους τους άλλους λογαριαμούς μπαίνω κανονικά)

Καμμιά ιδέα ;

ΝικοςΧ