bouncing spam mail? διευκρινηση

Giannis Stoilis giannis at stoilis.gr
Fri Dec 5 08:07:39 EET 2003

Nikos Albanopoulos wrote:
> Νομιζω οτι ξερω τι λεω, ειμαι πεντε χρονια χρηστης win2k, ψυχραιμια!

Αυτό είναι το πρόβλημα... ;-)

> Το προγραμμα αυτο κανει τα εξης: α) Σου επιτρεπει να δεις τα μηνυματα
> σου στο σερβερ (οκ, αυτο το κανουν πολλα προγραμματα) και β) να
> επιλεξεις ποια θα κατεβασεις, ποια θα σβησεις και ποια θα κανεις bounce
> (το μονο που γνωριζω να το κανει). Ο spammer θα λαβει ενα μηνυμα εντελως
> πανομοιοτυπο με αυτο που λαμβανει οποιος στελνει κατα λαθος μηνυμα σε
> διευθυνση που δεν υπαρχει.

Ακριβώς αυτό είπε και ο V13. Μόνο που σου διέφυγε κάτι: ο V13 ΕΙΝΑΙ ο
παροχέας που θα λάβει το spam σου, αν οι διευθύνσεις είναι ψεύτικες.
Σκέψου τώρα πόσες χιλιάδες χρήστες έχει ένας παροχέας, πόσοι από τους
χρήστες του έχουν τέτοια προγράμματα, και πόσο θα είναι, ως αποτέλεσμα,
η ουρά του mailserver, και το overhead που του προκάλεσες.

Ελάχιστα είναι τα spam πλέον που απαιτούν να τους απαντήσεις σε e-mail,
αν θεωρήσουμε ότι "τσιμπάς". Όλα θέλουν να πας σε ένα link. Οπότε, δεν
έχουν κανένα απολύτως λόγο να έχουν οποιαδήποτε διεύθυνση e-mail
πραγματική εκεί μέσα, εκτός από την δική σου. Το ότι λειτουργεί το
πρόγραμμα, σημαίνει ότι είσαι παραλήπτης κατηγορίας spam που το
πρόγραμμα πιάνει, για την ώρα. Προβλέπω όμως ότι σύντομα, δεν θα έχεις
τόσο καλά αποτελέσματα, επειδή το spam μεταλλάσετε και πολλαπλασιάζεται
αδιάκοπά.

- Γιάννης Στοΐλης