egkatastash

Thanos pampo at freemail.gr
Thu Dec 4 01:18:33 EET 2003

Giannis Stoilis wrote:

> Πάνω κάτω, τα ίδια προγράμματα έχουν όλα. Προτείνω Suse, αλλά το
> πληρώνεις. Το mandrake είναι εξίσου καλό για τον απλό χρήστη.
>
> - Γιάννης Στοΐλης

Χρησιμοποιούσα το Mandrake απο την εκδοση 7.0 μεχρι και την 8.2. Ο λογος
που ξεκινουσα απο την αρχη καθε φορα που εβγαινε μια καινουργια εκδοση
ηταν οτι το Mandrake κολλουσε! Κατα τακτα διαστηματα γινεται μια
αυτοματη διαδικασια αντιστοιχη την ανασυγκροτησης δισκων στα Windows
(διορθωστε με αν κανω λαθος) στην οποια ο χρηστης δεν επεμβαινει και την
καταλαβαινει απο την "χωρις λογο" λειτουργια του σκληρου. Καθε φορα
λοιπον που ξεκινουσε στο Mandrake αυτη η διαδικασια και εγω συνεχηζα να
χρησιμοποιω το PC, εφθανε ενα σημειο που παγωνε. Καθε φορα! Στο τελος το
ειχα παρει χαμπαρι και απλα μολις ακουγα το σκληρο να δουλευει
σταματουσα τα παντα μεχρι να τελειωσει. Οπως ειπα το προβλημα ηταν παρον
σε ολες τις εκδοσεις που χρησιμοποιησα. Οπως διαβασα ομως σε καποιες
λιστες σχετικες με το Mandrake δεν ημουν ο μονος που ειχε αυτο το
προβλημα. Εδω και λιγους μηνες εχω εγκαταστησει το Suse 8.2. Απολυτως
κανενα προβλημα!

Αυτη ειναι η προσωπικη μου εμπειρια και μπορει σε καποιο αλλο υπολογιστη
να μην ισχυει ή να εχουν αλλαξει τα πραγματα στις νεοτερες εκδοσεις.