[SOLVED] Re: thunderbird vs mozilla -mail

Kostas Papadimas pkst at gmx.net
Tue Dec 2 10:23:55 EET 2003

> Η μοναδικη εφαρνογη που δεν ειχα τονους στα ελληνικα μεχρι να
> εγκαταστησω τον Thunderbird ήταν το Editpad Lite (μια συνηθεια απο τα
> Windows) αλλα δεν εδωσα και πολυ σημασια!
>
> Το κολπάκι με το "export GTK_IM_MODULE=xim" πέτυχε αλλα να σου πω την
> αληθεια δεν καταλαβα και τι ακριβως εκανε!
>
> Ευχαριστω!

Απλά υπήρχε ένα bug (το οποίο έχει λυθεί στις επόμενες εκδόσεις) όπου
δεν έμπαιναν οι τόνοι σε GTK2 εφαρμογές (όπως ο thunderbird) όταν το
input method ήταν το προεπιλεγμένο ) ενώ οι τόνοι μπαίνουν κανονικά όταν
το input method είναι αυτό του X (xim= X Input Method). Με αυτή την
εντολή λές στο GTK να χρησιμοποιήσει ως μέθοδο εισαγωγής (IM) το xim.
Ένας απλός τρόπος για να μην εκτελείς την εντολή κάθε φορά που κάνεις
login είναι να προσθέσεις στο .bash_profile ή στο /etc/profile αυτή την
εντολή..

Κώστας