thunderbird vs mozilla -mail

Thanos pampo at freemail.gr
Mon Dec 1 17:11:18 EET 2003

Kostas Papadimas wrote:

>Γιατί δεν το δοκιμάζεις? Δεν είναι δα και τόσα πολλά τα MBs.. Πάντως με
>128ΜΒ και έναν μοντέρνο window manager να τρέχει μην περιμένεις και την
>ταχύτητα του φωτός...

Το εγκατεστησα! Χρησιμοποιω Window Maker. Φαινεται λιγο πιο γρηγορος απο
τον Mozilla 1.4 αλλα εχω το ιδιο προβλημμα με τον φιλο μας που τρεχει
Mozilla 1.5. Καθε φορα που παω να βαλω τονο ακουω το beep του συστηματος
και δεν εισαγεται ουτε μονο του το γραμμα χωρις τονο. Καμοια ιδεα για το
τι μπορει να φταιει;