bouncing spam mail?

Nikos Kouremenos nk at ebox.gr
Sun Nov 30 00:37:58 EET 2003

On Sun, 2003-11-30 at 00:06, Nikos Albanopoulos wrote:
> Γεια χαρα
> υπαρχει καποιο e-mail προγραμμα που να κανει ο,τι στα windows το
> mail-washer, δηλαδη bouncing στα ανεπιθυμητα μηνυματα, ενω ακομα
> βρισκονται στο σερβερ;
> Νικος
>
> ΥΓ. Θα το ρωτησω ξανα μηπως στο μεταξυ καποιος ξερει και αυτη την
> απαντηση: Γιατι το mozilla 1.5 δεν με αφηνει να βαζω τονους στα ελληνικα
> (character coding: greek iso 8859-7) αντιθετα απο το 1.4 και ολα τα
> προηγουμενα;

[ δεν έχεις ούτε τόνους; ]

τεσπα το mozilla 1.5 προσωπικά μου παίζει μια χαρά αν και δε το
χρησιμοποιώ (το έβαλα για το epiphany) ελπιζω να βγάλεις ακρη (υπάρχει
και το moz.sf.net) που είναι οι έλληνες μεταφραστές του mozilla και του
mozilla firebird [που είναι καλύτερος και ελαφρύτερος] αλλά μάλλον τα
παιδιά εκεί θα διαβάζουν και τις λίστες εδώ :)

εγώ τον firebird χρησιμοποιώ..
λιγότερη μνήμη, πιο γρήγορος και εύχρηστος, ίδιες δυνατότητες (τις
οποίες επεκτείνεις από τα firebird extensions)

τώρα αν χρησιμοποιείς το mozilla -mail, τότε δοκίμασε το mozilla
thunderbird. ισχύουν οι ίδιες αναλογίες :) [για τα *birds κοίτα πάντα
και στα extensions]
όλα αυτά βεβαίως www.mozilla.org

το ξέρω πως δεν ρώτησες αυτό, αλλά νομίζω πως ήρθε η ώρα να περάσεις στο
firebird. [άσε που έχει και full migration και σε λίγο λένε να το ρίξουν
το mozilla] (αν θελήσεις να περάσεις από mozilla -mail σε thunderbird
θέλει μια μικρή αλλαγή σε ένα αρχείο (όλα αυτά βρίσκονται στο
mozilla.org) εγώ πριν 2 μήνες περίπου έκανα 100%επιτυχές migration στα
Birds.

Καλή τύχη.
υγ. σίγουρα το πιο εύκολο είναι να βρεις γιατί συμβαίνει αυτό με τα
ελληνικά σου