[SOLVED]Re: mount a zip drive

Thanos pampo at freemail.gr
Wed Nov 26 01:34:11 EET 2003

Giannis Stoilis wrote:

> Π.χ:
> /dev/zip    /media/zip    auto    defaults,user 1 2
>
> Βρες την αντίστοιχη γραμμή στο /etc/fstab για το ZIP σου, και φρόντισε
> να υπάρχει η λέξη "user" στις παραμέτρους σου. Αυτό δίνει στον κάθε
> χρήστη το δικαίωμα να το κάνει mount/umount.
>
> Για περισσότερες περαμέτρους και την χρήση τους: man mount
>
> - Γιάννης Στοΐλης

Απλα το αναφερω σε περιπτωση που την "πατησει" και καποιος αλλος εκτος
απο εμενα!

Η γραμμη που αναφερει ο Γιαννης υπηρχε στο /etc/fstab, απλα εγω
προσπαθουσα να κανω mount σαν απλος χρηστης δινοντας:
mount /dev/hdc4 /media/zip
και οχι
mount /dev/hdc4
Δηλαδη σαν απλος χρηστης δεν μπορεις να του πεις σε ποιο σημειο να κανει
προσαρτηση!

Αυτα!