wrong line in languages.lst?

Nikos Albanopoulos nikosal at otenet.gr
Sun Nov 23 11:37:41 EET 2003

Καλημέρα!
Εγκατέστησα το ελληνικό αρχείο για hyphenation της interzone σύμφωνα με
τις οδηγίες της ιστοσελίδας της εταιρίας, αλλά ακόμα δεν έχω ελληνικό
hyphenation, ίσως γιατί έχω γράψει λάθος την εντολή... Ιδού πού
τοποθέτησα το σχετικό αρχειάκι
/usr/share/dict/000
και ιδού η γραμμή που πρόσθεσα στο dictionary.lst
HYPH el GR hyph_el

Μήπως υπάρχει κάποιο λάθος στα παραπάνω;
Μήπως έχει να κάνει το πρόβλημα με το ότι βλέπω το hyph_el.dic στο
παραπάνω directory με λουκετάκι; Κανένα άλλο αρχείο του directory δεν
έχει. Κάτι πάντως έχω κάνει λάθος...

Νίκος

ΥΓ1. Γνωρίζει κανείς άν υπάρχει κάποιο πρόβλημα στο Mozilla 1.5 με τα
ελληνικά; Στο 1.5 των windows δεν υπάρχει. Το 1.5 linux δεν μου βάζει
τόνους στα ελληνικά ενώ το 1.4 δουλεύει άψογα.
ΥΓ2. Και μια και είπα για τόνους: Πώς βάζουμε στο openoffice τόνο και
διαλυτικά μαζί, όπως γράφεται πχ. η λέξη "Μαίου"; Δεν υπάρχει τρόπος να
γίνει αυτό απευθείας από το πληκτρολόγιο και όχι από το character set?