open office check spell -- μικρό μέρος της απάντησης

nikos albanopoulos nikosal at otenet.gr
Fri Nov 21 13:33:26 EET 2003

Σε προηγούμενο μήνυμα έγραφα

Στο open office συμβαίνουν 1-2 παράξενα πράγματα.
α) όταν γράφω ελληνικά σε κείμενο που
έχω ξεκινήσει στα windows λειτουργεί και η υπόδειξη του λάθους (η
κόκκινη κυματιστή γραμμή κάτω από τη λέξη) και η
υπόδειξη παρόμοιων λέξεων για διόρθωση (με δεξί κλικ
πάνω στη λέξη). Όλα καλά δηλαδή.
Όταν όμως γράφω κείμενο που το έχω ξεκινήσει
κατευθείαν στο open office λειτουργεί μόνο η υπόδειξη
του λάθους (η κόκκινη γραμμή) ενώ το πρόγραμμα
προτείνει... άσχετες αγγλικές λέξεις. Τι συμβαίνει;

Επανάρχομαι γιατί Βρήκα το ακόλουθο: Για να κάνει το πρόγραμμα σωστές προτάσεις λέξεων,
πρέπει στα options, language να έχει επιλεγεί η ελληνική γλώσσα. Τότε όμως δεν κάνει σωστές προτάσεις
στην αγγλική, εφόσον για παράδειγμα το κείμενο περιέχει και ελληνικές και αγγλικές λέξεις.
Αντιστρόφως, αν έχει επιλεγεί η αγγλική γλώσσα, κάνει σωστές προτάσεις μόνο στην αγγλική και όχι
στην ελληνική.
Δεν μπορεί, κάποια λύση θα υπάρχει για να γίνονται σωστές προτάσεις και στις δύο γλώσσες ταυτόχρονα...