DrakFirewall question

Nikos Albanopoulos nikosal at otenet.gr
Thu Nov 20 20:06:31 EET 2003

Γεια χαρά
Μια απλή ερώτηση: Υποτίθεται ότι ένας firewall σου επιτρέπει να
χρησιμοποιείς τα προγράμματα που ορίζεις, απλά δεν δέχεσαι επιθέσεις.
Γιατί λοιπόν ο Mozilla μου και τα λοιπά προγράμματα ίντερνετ τρέχουν
μόνο όταν τσεκάρω το κουτάκι "όλες, χωρίς τοίχο προστασίας" στην ερώτηση
"Ποιες υπηρεσίες θέλετε να επιτρέπονται να συνδέονται στο Διαδίκτυο;"
στο DrakFirewall του Mandrake 9.2; Για να το πω απλά: Δεν μπορώ να έχω
και firewall και να χρησιμοποιώ τα προγράμματα αυτά;

Και κάτι ακόμα, μια και είπα Mozilla: Γιατί ενώ κατέβασα και εγκατέστησα
(επιτυχώς από ό,τι νομίζω, κάνοντας κλικ στο αρχείο mozilla installer ως
root) το Mozilla 1.5 εξακολουθεί να ανοίγει ο 1.4;  Επίσης, κάνοντας μια
έρευνα στα προγράμματα που έχω εγκατεστημένα, μέσω του κοντρόλ πάνελ,
βλέπει μόνο τον 1.4.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Νίκος Αλμπανόπουλος