gcc problhma?

Glimpse glimpse at freemail.gr
Thu Nov 20 16:25:15 EET 2003

Γειά σας
Και γω καινούριος στο linux είμαι, δεν μπορώ να πω ότι έχω εκστασιαστεί με
τις μέχρι τώρα επιδόσεις μου αλλά δεν παύει να με γοητεύει η δυνατότητα να
μπορώ να σκαλίζω τα πάντα μέχρι καταστροφής :)
Έχω Redhat 7.3 , gcc 2.96 και μια απορία.
Σε ένα software που έφτιαξα χρησιμοποιώ την floor() και την log(). Ολα
δουλεύουν μια χαρά σε WinXP (τόσο με Dev-C++ όσο και με Borland C 5.5) αλλά
στο linux το gcc λέει ότι δεν υπάρχει floor και log στις βιβλιοθήκες.
Απο όσο θυμόμουν και το επιβεβαίωσα, στο K&R αναφέρει ότι και οι δύο
συμπεριλαμβάνονται στο <math.h>. Τι να πώ και κυρίως καμιά ιδέα για το τι να
κάνω;
Ευχαριστώ