Mandrake 9.2 question - good news!

Κώστας gd at freemail.gr
Sun Nov 16 23:12:09 EET 2003

----- Original Message -----
From: "Νίκος Αλμπανόπουλος" <nikalban at yahoo.gr>
To: <migrate2linux at lists.hellug.gr>
Sent: Sunday, November 16, 2003 7:34 PM
Subject: Mandrake 9.2 question - good news!

> Επανέρχομαι με νεότερα:
>
> Τα καλά νέα (μπορεί να είναι γνωστά σε σας, για μένα πάντως είναι νέα)
> είναι ότι το mandrake 9.2 έχει από την εγκατάστασή του άριστα ελληνικά,
> παίρνει με το πάτημα ενός πλήκτρου φοντς από τα win2k που βρίσκονται
> εγκατεστημένα στο διπλανό δίσκο και έχει πλήρη ελληνικά στο όπεν όφις με
> άριστο διορθωτή!! Άρα τα προβλήματα του παρελθόντος φαίνεται να ανήκουν
> ακριβώς εκεί - στο παρελθόν!

Pragmatika kala nea!! An kai me ta 9.1 fainotan oti pigaine gia lisi h mdk.

> Εξακολουθώ να έχω πρόβλημα με το μόντεμ μου και το περιγράφω και πάλι
> μήπως κάποιος βοηθήσει.
>
> Δεν μπορώ να βρω πώς θα του δώσω την επιλογή να μην "wait for tone
> before dialing" που αν δεν κάνω λάθος ισοδυναμεί με το string atx3.

Anoi3e to termatiko kai dose kppp. 8a anoi3ei to programma sindesis. Pata
ri8miseis kai 3ekina. Stin kartela modem exei tin epilogi anamoni gia
tilefoniko sima (h kapos etsi). Vgale to check kai etoimos. Auto isxiei mono
gia to kppp!

>Ετσι μόλις πάω να κάνω κλήση ακούω από το μεγάφωνο του μόντεμ τον ήχο του
ΟΤΕ