Mandrake 9.2 question

nikos albanopoulos nikosal at otenet.gr
Sat Nov 15 13:28:30 EET 2003

Γεια χαρά

Εγκατέστησα τα 9.2 από το Linux Format και θα ήθελα να κάνω τρεις ερωτήσεις
α) ο υπολογιστής ξεκινά με 10 δευτερόλεπτα στο Lilo -- Πώς θα βάλω ως
default εκκίνηση τα win2k που έχω σε άλλη κατάτμηση και όχι τα λίνουξ;
β) Ενώ ετοιμάζω τη σύνδεση στο ίντερνετ, δεν βρίσκω πουθενά πώς θα βάλω
την επιλογή για atx3 (δηλαδή να μην περιμένει για dialing tone). Έτσι
ενώ το μόντεμ ενεργοποιείται, ακούω τον τόνο και δεν καλεί. Πώς θα βάλω
τη συγκεκριμένη επιλογή; Δεν βρίσκω πουθενά (πχ. στην έρευνα υλικού) το
μόντεμ μου (το οποίο είναι εξωτερικό crypto, και παλιότερα, στα 8.2 το
έβρισκα).
γ) Είχα την ελπίδα ότι η εγκατάσταση των ελληνικών ήταν πλέον απλή
υπόθεση. Ήταν ο λόγος που παράτησα τα 8.2 πριν κανένα χρόνο!! Πράγματι,
τα 9.2 δουλεύουν άψογα ελληνικά στο περιβάλλον εργασίας, στο kword
(τυπώνεις άψογα με την πρώτη κλπ.) αλλά στο open office δουλεύει μόνο η
γραμματοσειρά kerkis. Τι συμβαίνει λοιπόν; Εξακολουθεί να είναι
απαραίτητη εκείνη η επίπονη και δύσκολη για αρχάριους διαδικασία για
εγκατάσταση ελληνικών που περιγράφεται σε διάφορα προηγούμενα μηνύματα;

Τέλος, συγχαρητήρια για τη λίστα αυτή που επικεντρώνεται σε αρχαρίους
και καλό κουράγιο στους παλιούς που απαντούν.
Φιλικά,

Νίκος Αλμπανόπουλος