netmod & linux (xilio-eipomeno thema) alla distixos

zeppelin zeppelin at techteam.gr
Sat Nov 15 02:56:03 EET 2003

tha ithela na rotiso kata poso to parakato peristatiko einai fisiologiko:

atz4 ok at ok atb40 ok ats82=74 ok atdt8962588888 CONNECT [ne ne forthnet ine]
parolafta omos leei to exeis katapliktiko expecting(CONNECT) kai den to pernei
pote, alla pernei kati foberous xaraktires stin thesi tous.
kai isos to parei mia stis 20 [to connect] alla ti na to kaneis, afou meta apo
15 seconds se petaei exo :(

kai anarotieme, a] giati sto windows fisai me tin mia?
b] giati eno ta at einai sosta den benei
c] giati akoma kai sto kppp [pou eho balei na blepo to script] polles an oxi
oles tis fores kanei AKRIBOS ta idia sto CONNECT [den to pernei alla pernei
kati  xaraktires..] eihe kaneis kati paromio. kamia idea?

ps. to netmod eine se serial kai katafernei kai sindeete me pososto epitixas 2
% ! :(