γενική ερώτηση

Giannis Stoilis giannis at stoilis.gr
Tue Nov 11 07:31:57 EET 2003

Khayman wrote:
 > Απο αυτα που γραφεις καταλαβαινω πως αν βαλεις στο string του path τον
 > τρεχοντα καταλογο τελευταιο τοτε δεν υπαρχει προβλημα. Δηλαδη,
 > τρεχοντας το cp απο τον καταλογο /tmp ο φλοιος θα ψαξει πρωτα στον
 > καταλογο /bin, θα το βρει, θα το εκτελεσει και δεν θα ασχοληθει με τον
 > τρεχοντα καταλογο. Σε καθε περιπτωση ο τρεχων καταλογος θα εξεταζεται
 > τελευταιος και ετσι ποτε δεν προκειται να δημιουργηθει το προβλημα που
 > αναφερεις. Σωστα ή ξεχναω κατι;

Πράγματι, δεν υπάρχει πρόβλημα. Αρκεί βέβαια να μην κάνεις κανένα
ορθογραφικό λάθος, ποτέ. Πχ, αν γράψω "co" αντί για "cp"; Το διακινδυνεύεις;

Ομολογώ ότι αυτά τα ξέρω μόνο θεωρητικά, επειδή ποτέ μου δεν ήμουνα
administrator σε υπολογιστή όπου χρήστες άγνωστοι είχαν πρόσβαση τοπική.
Όλοι οι server μου διαχειρίζονται από εμένα και μόνο και πρόσβαση έχουν
μόνο άτομα που εμπιστεύομαι. Αναρωτιέμαι αν έχει κανένας άλλος με
πραγματική εμπειρία έχει να σχολιάσει πάνω σε αυτά... Π.χ, από κανένα
πανεπιστημίο ίσως...

- Γιάννης Στοΐλης