γενική ερώτηση

Khayman
Mon Nov 10 22:35:36 EET 2003

> Μετά από αυτά τα παραδείγματα, ξαναγυρνάω στην ερώτησή σου. Γιατί δεν> βάζουμε το "." ΠΑΝΤΑ στο PATH; Γιατί είναι επικίνδυνο. Π.χ, μπορώ εγώ ο> κακός ο χρήστης να αφήσω μέσα στο /tmp/ ένα εκτελέσιμο που θα ονομάζεται> "cp" το οποίο θα σβήνει στιγμιαία όλα τα δεδομένα του υπολογιστή. Όταν ο> root είναι μέσα στο /tmp και εκτελέσει την εντολή "cp", και έχει το> current directory πρώτο μέσα στο PATH του, την πάτησε.
Απο αυτα που γραφεις καταλαβαινω πως αν βαλεις στο string του path τον τρεχοντα καταλογο τελευταιο τοτε δεν υπαρχει προβλημα. Δηλαδη, τρεχοντας το cp απο τον καταλογο /tmp ο φλοιος θα ψαξει πρωτα στον καταλογο /bin, θα το βρει, θα το εκτελεσει και δεν θα ασχοληθει με τον τρεχοντα καταλογο. Σε καθε περιπτωση ο τρεχων καταλογος θα εξεταζεται τελευταιος και ετσι ποτε δεν προκειται να δημιουργηθει το προβλημα που αναφερεις. Σωστα ή ξεχναω κατι;
> Ουφ, tutorial το έκανα... Ελπίζω να άξιζε τουλάχιστον...
Μην εχεις τυψεις, εγω τουλαχιστον λατρευω τα tutorials.