γενική ερώτηση

V13 v13 at priest.com
Mon Nov 10 00:24:58 EET 2003

On Sunday 09 November 2003 23:37, Frixos Kopsachilis wrote:
> se oles tis alles periptwseis, aplws dineis to onoma tou ektelesimou kai to

 shell to vriskei sto path kai to ektelei.
> an de thes na grafeis [./] synexeia, vres to arxeio me tis rythmiseis tou
> shell gia to xrhsth sou kai dwse
> export PATH=.:$PATH (gia to BASH)
> setenv PATH=.:$PATH (gia to CSH)

Apla prepei na kserei oti yparxei sobaros logos poy poythena kai se kanena
*nix systima, eite prokeitai gia dianomh linux eite gia opiodipote allo
unixoeides, den yparxei h . sto PATH...

Prokeitai kathara gia logoys asfaleias kai dystyxos einai kati gia to opoio
einai dyskolo na piseis kapoion na min to kanei...

> Frixos "I/We/Gaia" Kopsachilis
<<V13>>