smile & web and Linux

Thanos pampo at freemail.gr
Mon Oct 27 16:42:31 EET 2003

27/10/2003, 1:11 πμ, you wrote:

> Στις Κυρ 26 Οκτ 2003 11:56, ο/η Thanos έγραψε:

> Just a guess... Μήπως πρέπει να ενεργοποιήσεις PAP/CHAP authentication στο
> KInternet? Δεν κόβω το κεφάλι μου ότι έχει τέτοια επιλογή. Σε περίπτωση που
> δεν έχει, χρησιμοποίησε το KPPP. Απ' ότι φαίνεται το KInternet προσπαθεί να
> κάνει palin text authentication που κατά πάσα πιθανότητα δεν υποστηρίζεται
> από τον server της OTEnet.

> Νίκος Διονυσόπουλος

Το δοκιμασα και αυτο. Δυστυχως τιποτα. Ενεργοποιοντας την "stupid"
κατασταση του Kinternet η συνδεση γίνεται αλλα απο εκει και περα δεν
υπαρχει επικοινωνια καθολου. Μαλλον θα πρεπει να κανω υπομονη με τα
Windows μεχρι να τελειωσει η καρτα! Ομως σκεφτομουν να κανω μονιμη
συνδεση με την OTEnet, αλλα μαλλον πρεπει να βρω αλλο παροχεα!