GeForce4 MX440

Nikolaos Dionysopoulos nikosdion at in.gr
Mon Oct 27 01:47:37 EET 2003

Στις Δευ 27 Οκτ 2003 01:27, ο/η Harry Vlatakis έγραψε:> Γεια...>> Έχω ένα AMD Athlon XP 2000+ με κάρτα γραφικών Point of View GeForce4 MX440> και παντελώς άσχετος από λίνουξ. Πριν από λίγο καιρό προσπάθησα  να> εγκαταστήσω το SuSe 7.1 και αντιμετώπισα πρόβλημα με την κάρτα γραφικών> μου, με αποτέλεσμα να είμαι αναγκασμένος να δουλεύω στο command line mode> όπου βέβαια δεν μπορούσα να κάνω και πολλά (είπαμε, ξέρω ελάχιστο linux,> κάτι εντολές από το cygwin έχω μόνο υπ'όψιν μου). Επειδή θέλω να ασχοληθώ> με το linux, θα μπορούσατε να μου προτείνετε κάποια διανομή/έκδοση που> υποστηρίζει την κάρτα γραφικών μου? Ακόμα, αν αυτό δεν γίνεται, θα> μπορούσατε να μου υποδείξετε πως ακριβώς θα εγκαταστήσω τους drivers της> NVidia για linux? Γιατί από CD δεν ξέρω πως να διαβάζω στο command line> mode και το download ούτως ή άλλως, από windows θα το κάνω, όσο δεν έχω> GUI.

Η έκδοση linux που έχεις είναι επιεικώς πανάρχαια! Προμηθεύσου το SuSE 8.2 και άνω (αν θέλεις να βάλεις SuSE). Από προσωπική εμπειρία σε μηχάνημα πανομοιότυπο με το δικό σου (αυτό από το οποίο στέλνω αυτό το email) προτείνω Mandrake Linux 9.1. Είναι δωρεάν να το αποκτήσεις (σε αντίθεση με το SuSE) και τα βρήκε όλα μόνο του.
Όσο για τον driver της NVidia, μπαίνεις στο site της, τον κατεβάζεις (είναι ένα εκτελέσιμο αρχείο) και δίνεις σαν root την εντολή sh ./arxeio από τον κατάλογο που έσωσες το αρχείο (όπου arxeio βάλε το όνομα του αρχείου που κατέβασες).
Για να διαβάσεις από το CD θες μια εντολή της μορφής mount /mnt/cdrom (όπου /mnt/cdrom είναι η διαδρομή που προσαρτάται το CD-ROM σε κάθε διανομή). Για να αποπροσαρτήσεις το CD ώστε να μπορείς να το βγάλεις έξω δίνεις umount /mnt/cdrom.
Νίκος Διονυσόπουλος