GeForce4 MX440

Harry Vlatakis atticskies at hotmail.com
Mon Oct 27 01:27:19 EET 2003

Γεια...

Έχω ένα AMD Athlon XP 2000+ με κάρτα γραφικών Point of View GeForce4 MX440
και παντελώς άσχετος από λίνουξ. Πριν από λίγο καιρό προσπάθησα  να
εγκαταστήσω το SuSe 7.1 και αντιμετώπισα πρόβλημα με την κάρτα γραφικών μου,
με αποτέλεσμα να είμαι αναγκασμένος να δουλεύω στο command line mode όπου
βέβαια δεν μπορούσα να κάνω και πολλά (είπαμε, ξέρω ελάχιστο linux, κάτι
εντολές από το cygwin έχω μόνο υπ'όψιν μου). Επειδή θέλω να ασχοληθώ με το
linux, θα μπορούσατε να μου προτείνετε κάποια διανομή/έκδοση που υποστηρίζει
την κάρτα γραφικών μου? Ακόμα, αν αυτό δεν γίνεται, θα μπορούσατε να μου
υποδείξετε πως ακριβώς θα εγκαταστήσω τους drivers της NVidia για linux?
Γιατί από CD δεν ξέρω πως να διαβάζω στο command line mode και το download
ούτως ή άλλως, από windows θα το κάνω, όσο δεν έχω GUI.

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την βοήθειά σας.