Apogoiteysi-Stenaxoria-Apelpisia-Sunothileyma Skepseon.Den ksero ti na kano

Stella Korakaki skor at freemail.gr
Sat Oct 25 22:24:02 EEST 2003

Μην απογοητεύεσαι αυτή είναι η μαγεία του linux άλλωστε, να ψάχνεσαι, να
μαθένεις, να κλείνεις βδομάδες προσπαθώντας να κάνεις κάτι απλό αλλά
μόλισ καταλάβεις τι εφταιγε νοιώθεις μια φοβερή ικανοποίηση.
(εκανα ενα χρόνο για να καταλάβω πώς θα συνδεθώ στο ιντερνετ) ;-)

Γρηγορες συμβουλές γιατι φεύγω:
1) man, man -k <keyword>, read INSTALL, README πάνω απο 2-3 φορές και
προσεχτικά.(πολλές φορές η λύση βρίσκεται σε κάτι που δεν διαβάσαμε) κτλ
... γενικότερα rtfm.
2) copy paste το μηνυμα λαθους ή μερος αυτου στο google. Σίγουρα κάποιος
αλλος πριν απο σενα είχε το ίδιο πρόβλημα
3) Δεν υπάρχει κάτι που δεν γίνεται στο linux
4) Μη περιμένεις απο κάποιον να σου πει τον τρόπο με τον οποίο γίνονται
τα πραγματα, προσπάθησε να καταλάβεις τι παίζει και θα βρείς λυση μόνος σου
5) μάθε πρώτα τα βασικά του λίνουξ πρίν πάς στα πιο προχωρημένα...
metablites, vasikes entoles, bash, ierarxia (man hier), processes...
6) 'Αλλαξέ του τα φώτα... καταστρεψέ το (αν δεν εχεις data που δε θες να
χάσεις) και  άρχισε πάλι απο την αρχή ;-)
7) Προτίμησε να κάνεις τα πάντα απο το shell κι όχι απο γραφικό
περιβάλλον μόνο έτσι θα καταλάβεις τι παίζει
8)  Βάλε κάποια σειρά μη  τα κάνεις όλα μαζί... ένα ενα... και μην βιάζεσαι
9) Το οτι με τα windows ολα γίνονται πιό εύκολα και γρήγορα δεν σημαίνει
οτι σου προσφέρει κατι αυτο... συγκρίνεται το next, next, next, finish
με τα αμέτρητα errors που συναντάς και μαθαίνεις απο αυτά? ;-)

Αυτά ... όσο για τα προβλήματα που ανέφερες θα τα δούμε όλα ένα ένα....
θα σε βοηθησουν στην λίστα απλά γίνε πιό συγκεκριμενος.

rgds,

Στέλλα