Blepete kapoio lathos

V13 v13 at priest.com
Sat Oct 25 12:32:17 EEST 2003

On Friday 24 October 2003 22:26, Alaios wrote:
> Kalispera mporeite na mou peite ti lathos kano?
>
> a= expr `date +%d` % 5
> echo $a
> if [ "$a" =  "0" ]
> then
> 	echo "doylepse"
> else
> 	echo "den doylepse"
> fi
>
> Thelo me ton parapano kodika otan yparxei mera pou na
> teleionei se 5 (5,15,25) na grafei doulepse... Opos
> blepo den bgainei i synthiki sto if. Mporei diladi to
> echo $a na bgazei 0 , alla i synthiki to blepei kapos
> [...]

a) Etsi opos exeis to expr den eketeleitai opos tha nomizes
b) to oti exeis keno prin apo to expr einai o logos poy den perneis lathos,
alla einai lathos..
c) an xrisimopoieis kapoio normal sh tote h let einai filos soy..

dt=`date +%d`
let a=dt%5
if [ "$a" = "0" ] ; then
	echo "doylepse"
else
	echo "den doylepse"
fi

hint: prosexe me ta kena meta ta =
Ta:
A=$B
A= $B
einai entelos diaforetika. To proto bazei sto A thn timi toy $B eno to deytero
adiazei to A kai sti synexeia ektelei to $B

<<V13>>