SIOCADDRT:Network is unreachable

Tsabros Leonidas ltsampros at upnet.gr
Wed Oct 22 12:40:47 EEST 2003

Στις Τρι 21 Οκτ 2003 21:24, γράψατε:

 Apantisi den perino kanena message apla kollaei stin sindesi
simera doylevoyn ola kanonikotata.Ipotheto oti tha ipirxe kapoio provlima
me to panepistimio.Anyway thanx.To mono provlima poy antimetopizo einai oti
den ksero poy na valo na fortonei to rc.firewall kai to rc.inet1. To rc.inet1
to piraksa monos moy kai petai lathei stin entoli root kata to startup. Otan
trexo monos moy tin entoli ola kirille.Moy fenete prepei na vro kala
resources gia ta start-up toy slackware.