Σεμινάρια για Linux

Thanos Kyritsis djart at hellug.gr
Sat Oct 18 10:36:28 EEST 2003

Σε μια προσπάθεια δημιουργίας "επαφής"  του συλλόγου Hellug με τους
επαγγελματίες και τις επιχειρήσεις του ελληνικού χώρου που προσφέρουν
διαφόρων ειδών υπηρεσίες σε ιδιώτες, υπηρεσίες οι οποίες είτε
βασίζονται στο Linux είτε στηρίζουν το ίδιο το Linux, θα αναρτηθεί στον
ιστότοπο του http://www.linux.gr μια λίστα με όσες σχολές/φορείς
πραγματοποιούν σεμινάρια και μαθήματα για Linux. Παρακαλώ λοιπόν όσους
γνωρίζουν (ή αν υπάρχουν επαγγελματίες του είδους που παρακολουθούν τη
λίστα) να μου στείλουν είτε προσωπικό e-mail είτε στο
webmaster at linux.gr σχετικές πληροφορίες.

Παράλληλα, θα μπορούσαν να μου στείλουν e-mail οποιοιδήποτε
επαγγελματίες έχουν σχέση με προσφερόμενες υπηρεσίες ΜΕΣΩ Linux ή ΓΙΑ
ΤΟ Linux ή προϊόντα βασισμένα στο Linux κλπ κλπ κλπ. Για το
συγκεκριμένο θέμα και ανάλογα με τον αριθμό καθώς και με το είδος των
υπηρεσιών είτε θα αναρτηθεί σχετική σελίδα πάλι στο http://www.linux.gr
είτε στο http://ads.hellug.gr.

Είναι σημαντικό όταν έρχεται κάποιος ιδιώτης ή στέλνει mail και ρωτάει
"πού μπορώ να κάνω μαθήματα για Linux ?" ή "πώς μπορώ να αγοράσω αυτό
και από πού ?", να είμαστε σε θέση να του δώσουμε μια απάντηση.

Ευχαριστώ

--
Kyritsis Athanasios <djart at linux.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering