Slackware 9.1

ancalagon ancalagon_lists at freemail.gr
Sat Oct 18 01:50:31 EEST 2003

Κώστας wrote:

Kata pasa pithanotita tha me brisoun oi ypoloipoi tis listas
alla meta ta arketa mail pou esteiles gia na zitiseis boitheia
gia to slack 9.1 na sou doso mia mikri simbouli:
Mallon den eisai etoimos gia to slackware protimise kalitera
kapoio mandrake i redhat. Kata ta alla gia auta pou zitises:

Karta ixou:
Protasi noumero ena:
  chmod +x /etc/rc.d/rc.hotplug

sto epomeno reboot logika tha brethei i karta sou kai
tha deis ena minima pou na leei kati gia alsa klt klt
kai oti karta sou douleuei men alla mallon einai muted
An idi to blepeis auto apla einai muted i karta
me ena mixer opos to aumix rithmise to volume.

CDROM:
Kanonika (den exei problima to bios sou simainei auto) prepei
na exei anagnoristei xoris kanena problima. To idio isxyei kai gia
DVD drives. Logika tha briskontai se kapoia apo ta devices
/dev/hdb
/dev/hdc
/dev/hdd

bale kanonika diskakia mesa kai des an paizoun
me mount /dev/hdX /mnt/cdrom
Ean theleis na paikseis cdaki ixou apo to linux
1) arxika ftia3e tin karta sou
2) isos na xreiazetai to link /dev/cdrom sto /dev/hdX opou
X to device pou einai to cdrom sou ( ena apo ta parapano)
to ftiaxneis me ln -sf /dev/hdX /dev/cdrom. Den 3ero poio programma
thes na xrhsimopoihseis gia na to pai3eis alla na eisai sigouros oti
diavazei to sosto device. Prosopikos xrhsimopoio apo consola to cdcd
(3erei kaneis an yparxei kati kalo se curses mipos ? )

Printer:

dokimase to SETUP script tou apsfilter.Setarei arketa kala ton printer.
Ante kali epitixia kai kouragio. A kai na diavazeis ta manuals
exoun apantimena 99/100 erotimata ton kainourion xriston