Protes Boitheies

Evangelos Arkalis arkalis at acn.gr
Thu Oct 16 19:26:36 EEST 2003

On Thu, 2003-10-16 at 09:09, Alaios wrote:
> Ara ean paro to kommati ayto
> Section "InputDevice"
>
> Identifier "Keyboard"
> Driver "Keyboard"
> Option "AutoRepeat" "500 30"
> Option "XkbRules" "xfree86"
> Option "XkbModel" "pc102"
> Option "XkbLayout" "us,el"
> Option "XkbOptions" "grp:alt_shift_toggle"
> EndSection
>

> kai to kano copy paste tha eimai entaksei? I glossa tha allazei me alt
> shift kai sto kde?

Nai, me Alt-Shift opws kai sta Windows, an exeis synh8hsei na to
xrhsimopoieis etsi. Mh 3exaseis na bgaleis to applet toy KDE. Den
xreiazesai tipota allo sta XFree 4.3

> Ean ksereis kai gia ta 2 tote kalytera . etsi?

Gia na blepeis kai na grafeis ellhnika se periballon XFree (ara kai KDE
kai GNome) egw dhlwnw tis parakatw seires sto
/etc/X11/Sessions/kde-3.1.4 (exw ekdosh 3.1.4 se esena mporei na
onomazetai alliws) prin ektelestei to startkde.

export LC_CTYPE=el_GR
export LC_COLLATE=el_GR

antistoixa, gia Gnome sto /etc/X11/Sessions/Gnome pros8ese tis parapanw
seires sthn arxh toy arxeioy.
Den xreiazesai kammia allh ry8mish h' programma.

Oso gia thn text consola, thn opoia den xrhsimopoiow prepei na dhlwseis
thn ellhnikh grammatoseira sto /etc/rc.conf (ayto mporei na diaferei se
ka8e distribution)

Filika