(no subject)

ΠΟΛΥΧΡΟΝΙΑΔΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ POLYCHRONIADIS at AIAS.GR
Wed Oct 15 09:10:59 EEST 2003

Γεια σας,
        Είμαι νεοφερμένος στο LINUX, και έχω το SUSE 8.2 , όμως μετά την εγκατάσταση και ενώ πατώ το kppp μου βγάζει σφάλμα και αναφέρει το εξής,

 " Σφάλμα kppp
Δεν έχετε επαρκή δικαιώματα για να εκτελέσετε το /usr/sbin/pppd Παρακαλώ βεβαιωθείτε ότι το kppp ανήκει στον root και ότι έχει το SUID bit ενεργοποιημένο.

Στην συνέχεια
/etc/resolv.conf δεν υπάρχει 'η δεν μπορεί να διαβαστεί.
Ζητήστε από τον διαχειριστή του συστήματός σας να δημιουργήσει αυτό το αρχείο ( μπορεί να είναι κενός περιεχομένου) με τα κατάλληλα δικαιώματα ανάγνωσης και εγγραφής.."

Εάν μπορεί κανένας να με βοηθήσει προκειμένου να μπορώ να σας παρακωλουθώ μέσω του συστήματος LIΝUX.

Ευχαριστώ Νίκος/Δράμα