Slackware 9.1

DJ Art djart at linux.gr
Mon Oct 13 23:29:06 EEST 2003

On Monday 13 October 2003 22:59, Κώστας wrote:
> Xereto tin lista.
> Loipon skeftomai na egkatastiso ta Slackware 9.1 pou pira prox8es apo
> tin Infosystem. Loipon exo omos 2 erotiseis. 1) Pos 8a kano ton disko
> simvato me Linux format?

Τί ακριβώς θές να κάνεις ? Resize κάποιο partition που έχει και windows
πάνω στον ίδιο δίσκο ή απλώς partitioning για το Linux ?

Το CD του Slackware είναι bootable και σου δίνει command line. Από εκεί
μπορείς να κάνεις (c)fdisk τους δίσκους σου και να δημιουργήσεις τα
partitions. Γενικά, η ιστορία με το Slackware είναι πως ο χρήστης
πρέπει να φτιάξει μόνος του τα partitions (δηλ. πέρα από το fdisk tool
το Slack δεν παρέχει άλλο tool όπως π.χ. το Mandrake) και μετά τρέχει
το setup. Το setup δημιουργεί filesystem (reiserfs, ext2, ext3, κλπ),
αλλά όχι partitions.

Καλό πάντως είναι να αποκτήσεις μια εξοικείωση με το disk partitioning.
Το cfdisk tool (που είναι menu-driven) είναι πολύ απλό και εύκολο,
απλώς δεν υποστηρίζει εξωτικά features του τύπου resizing. Αν δεν θες
να κάνεις resize ή αν έχεις ήδη unpartitioned space, εγώ θα σου
πρότεινα αυτό.

> 2) 8a mou egkatastisei lilo
> mesa gia na mporo na 3ekiniso kai ta Windows h 8a prepei na to kano
> xeirokinita?

Η εγκατάσταση του Lilo από το setup tool του Slackware είναι πανεύκολη.
Αφού εγκαταστήσει τα πακέτα του Slackware και σε ρωτήσει για μερικές
άλλες ρυθμίσεις, θα σε ρωτήσει και για το Lilo. Έχει αρκετές επιλογές,
π.χ. από το να μην το εγκαταστήσει καν, μέχρι το να επέμβεις εσύ στο
πως ακριβώς το θέλεις το Lilo σεταρισμένο ή ακόμα και με το πάτημα ενός
πλήκτρου να το αφήσεις να εγκατασταθεί με το προτεινόμενο
configuration.

--
Kyritsis Athanasios <djart at linux.gr>

Q: Εθελοντής ή θεατής ?