Suse 8.2 problhma me configuration ths othonhs k pontikiou

P@nos pgpg at freemail.gr
Mon Oct 13 16:45:29 EEST 2003

Xaireto sas pali,
allaksa to subject apo Re: Kolhma se Suse8.2 otan anoigo sax2 se Suse 8.2
problhma me configuration ths othonhs giati allakse kai to problhma mou;p

Katarxas ebala to pontiki mou (thumizo Microsoft InteliMouse Optical) apo to
usb se ps2 kai etsi katafera na apofugo to kollhma sto sax2 otan to shkona
apo konsola. Opote ekei apenergopoihsa to 3d acceleration kai katafera na
mpo se X periballon.
Gia na po thn alhtheia mou den mou arese katholou auth h lush kathos to
pontiki ontas se ps2 mesa sta win xp den douleuan ta configuration gia ta
plaina koumpia tou . katebasa new drivers pou den epaizan apo micro$oft alla
telika katafera na to settaro se xp kai na mhn mou kolaei sto linux.

Thn lush pou me pe o Stamatis :
1) na valei to usbmouse kai to usbkbd eite sto modules.conf eite sto initrd
2) na valei ta input core modules mousedev kai keybdev eite sto
modules.conf eite sto initrd
3) na allaksei tis rythmiseis ton X gia to mouse na koitane sto
/dev/input/mice i na kanei symlink to /dev/input/mice /dev/mouse
den thn exo dokimasei akoma kai einai kati pou tha to kano argotera mias kai
tora me kaine alla.Euxaristo pantos.

Tsekara to /var/log/XFree86.0.0.log kai eida kati pragmata (prin thn allagh
tou pontikiou se ps2) gia crasharisma tou pontikiou..alla ekei den ekana
tipota parapano. Yparxei kamoia periptosh na exo full use ton 5 koumpion tou
pontikiou sto linux? Opos epishs kai tou plhktrologiou mou? (Microsoft
Internet Keyboard Pro)

Loipon tora gia thn othonh mou

P at nos wrote:
> [...]
center->desctop->size&orientation
(nomizo)...

>Dokimase na kaneis to ekshs. Gia monitor bale oti ena standart
>1024x768 at 85Herz ('h' oti allo 8eleis na exeis) kai dokimase to exeis.
>Xaneis thn dunatothta na allazeis eukola analush me to pathma enos
>plhktrou, alla 8a doulepsei, mallon. Dokimase kai pes mas...
>An den to briskeis, pes to. 8a sou pw epakribws bhma bhma ta bhmata apo
>to spiti...

phga sto sax2 kai ebala mia VESA (nai kala akousate;p) se 1024x768 sta 85
hertz (den exei epilogh gia parapano) kai kathete kala sthn othonh mou
(prohgoumenes analuseis den
kathontousan kala oute sto megethos). alla kathe fora pou ksananoigo to sax2
mou leei oti i have to configure manually my monitor (0) id : PHLE001 ...kai
mou anoigei gia na thn allakso thn VESA.
akoma den eimai euxaristhmenos me auto giati hthela na douleueo se 1152x862
sta 85hertz h an douleuo sta 1024x768 na douleuo sta 100 hertz pou ksero oti
douleuoun ap ta win xp...

Euxaristo polu pantos paides;-)
P at nos