Sindesi me ISP

Giannakis Eleftherios legian at otenet.gr
Mon Oct 13 11:41:27 EEST 2003

Emena pantos to netmod poy einai apo ta prota serial+usb poy vgikan, kai moy kanei noymera me to usb.
Syndeomai kanonika kai apo Winblows kai apo REdhat kai me serial kai me usb alla poy kai poy toy kano ena reset kathe 3 evdomades) giati pathainei tralala. Mporei na moy kanei crash ta winblows h na moy rixnei to X sto linux.Apisteyta pragmata ayto to netmod!!!!