Kolhma se Suse 8.2 otan anoigo sax2

???????? ????? skekes at pylones.gr
Mon Oct 13 10:29:13 EEST 2003

> eee... oxi... den apodexesai tipota apo osa sou leei to sax. otan sou
> bgazei to antistoixo para8uraki, apantas oti 8eleis na takaneis ola
> monos sou, kai meta apo tis allages sou to kaneis save.

Symfono kai epayksano.

> Basika, uparxoun polla problhmata me tis krisimes suskeues se usb. Egw
> proswpika exw akribws ta idia me esena, kai ta bazw me PS2 slot, me
> ton eidiko adaptora pou sunodeuoun. Sto susthnw anepifulakta.

Safos kai o adaptoras kanei kalyteri douleia alla omos an sonei kai kala
thelei usb tha prepei na kanei ta eksis vimata:

1) na valei to usbmouse kai to usbkbd eite sto modules.conf eite sto initrd
2) na valei ta input core modules mousedev kai keybdev eite sto
modules.conf eite sto initrd
3) na allaksei tis rythmiseis ton X gia to mouse na koitane sto
/dev/input/mice i na kanei symlink to /dev/input/mice /dev/mouse

Protimiteo einai vevaia to initrd apo to modules.conf giati mexri na
ftasei to boot sequence sto init script pou na kanei isnmod den thaexei
pliktrologio.
Ego ta ekana ta parapano se ena Gateway Profile pou outos i alos ta eixe
ola se usb kai den ypirxe periptosi na paiksie diaforetika.

> Rikse mia matia sto arxeio /var/log/XFree86.0.log. Des an sou leei
> tipota xrhsimo gia ta prosblhmata pou parousiazontai.

Episis mporeis na apenergopoiiseis to 3D acceration prosorina gia nadeis
ti ftaiei. Poly katatopistiki einai kai i manpage to XF86Config-4

Elpizo na voithisa.
 Filika
  Stamatis