Problimata prospa8ontas na ksekinisi to squid

Zaharioudakis Nikos nzahar at pcsystems.gr
Tue Sep 30 14:04:06 EEST 2003

Ax pedia pou den diavazoun ta manual,
By default o squid den eksipireti kanenan client ean den tou to pis esi,
Lipon vale mia acl (access list ) ke meta kane tin allow
Exi simasia me pia sira 8a tin valis opote sto conf pou estiles pai os
eksis...

---------------------------------------
 acl Safe_ports port 80 21 443 563 70 210 280 488 591 777 1025-65535
> acl CONNECT method CONNECT acl allowed_hosts src
> acl my_net src 192.168.1.1/255.255.255.0

Parakatw vazis ke autin tin egrafi sto kommati pou anaferete sto
https_access

> http_access deny CONNECT !SSL_ports
> http_access allow allowed_hosts
>http_access allow my_net
> http_access deny all

Meta kane reload I restart ton squid ke { prwta o 8eos }  8a peksi
Unix Systems Engineer       |Wisdom is to do what you   |
Unix Dpt                             |          have to do                |
Pc Systems S.A                 |with what you know            |

http://www.pcsystems.gr
+30 2108123000
nzahar at pcsystems.gr