dialleima gia diafimiseis..... ! ! !

zakinthinos at freemail.gr zakinthinos at freemail.gr
Sat Sep 27 15:37:55 EEST 2003

ean thelete na episkeftheite ton hellug stin infosystem, plirofories gia ksenodoxeia:

http://lists.hellug.gr/pipermail/linux-greek-users/2003-September/095201.html
http://lists.hellug.gr/pipermail/linux-greek-users/2003-September/095290.html

ean thelete na deite pos egine i prospatheia enimerosis gia to thema twn patentwn
kai se poious xorous kinithikan meli tou sillogou:

http://lists.hellug.gr/pipermail/linux-greek-users/2003-September/095181.html
http://lists.hellug.gr/pipermail/linux-greek-users/2003-September/095243.html
http://lists.hellug.gr/pipermail/linux-greek-users/2003-September/095257.html
http://lists.hellug.gr/pipermail/linux-greek-users/2003-September/095279.html
http://lists.hellug.gr/pipermail/linux-greek-users/2003-September/095298.html

diorganontai kapoies sinantiseis stin thessaloniki apo meli tou sillogou:

http://lists.hellug.gr/pipermail/linux-greek-users/2003-September/095291.html
http://lists.hellug.gr/pipermail/linux-greek-users/2003-September/095302.html

osoi exete selides gia themata sxetika me linux, to parakato isos sas endiaferei:

http://www.linux.gr/articles.php

osoi thelete na ginete meli ston hellug kai etsi na enisxysete autous pou parexoun
tin ypodomi gia autin tin lista:

http://lists.hellug.gr/pipermail/hellug/2003/thread.html

tha parakalousa tous neous xristes na stelnoun mail me apories pou einai gia entelos apla kai eisagogika themata configuration (setup, internet, ellinika, x-windows) mono stin migrate2linux, ean den sas apantisoun isos ena vivlio apo texniko vivleiopoleio sas voithisei

http://members.hellug.gr/zakinthinos/books.html
http://en.tldp.org/HOWTO/HOWTO-INDEX/categories.html
http://www.ibiblio.org/pub/Linux/docs/HOWTO/other-formats/html_single/
http://www.ibiblio.org/pub/Linux/docs/HOWTO/mini/other-formats/html_single/
http://slashdot.org/search.pl

eiste vevaia eleutheroi na dokimasete tin tixi sas stelnontas mail arxika stin linux-greek-users
kai, ean den sas apantisoun, meta apo ligo kairo stin migrate2linux

elpizo oti osoi apantane kai stis dio listes tha dextoun auton ton parapano forto ergasias (na svinoun ta "paromoia" email) , ean oxi as to poun