Αριθμος χρηστων linux στην Ελλαδα

Evangelos Arkalis arkalis at acn.gr
Tue Sep 23 01:56:29 EEST 2003

On Sun, 2003-09-21 at 12:06, V13 wrote:

> Mpa ase more... As metrisei kalytera posoi einai oi windows users na doyme
> ekei poso tha bgalei... Siga min dosoyme kai AFM gia na metriseis xristes...
> Arketa spam pernoyme kathe mera...
>
> <<V13>>

V13, το θεμα του "μετρηματος" δεν ειναι εγωιστικό, νομιζω οτι εχει
σημασια σε πολλους τομεις. Στη πραγματικότητα οι χρηστες linux στην
Ελλαδα, απο τα στατιστικα μερικων δημοφιλων site (από τις επισκεψεις)
ειναι περιπου 1-1.2%. Η σημασια να υπαρχουμε (εδω και 9 μηνες τρεχω στο
σπίτι αλλα και στην εργασια μου 100% microsoft free software) ειναι
πολυδιαστατη.
1. Για να "συμμορφωθουν" ορισμενοι webmasters που στις σελιδες τους
εχουν μη-στανταρ κωδικα της microsoft και δεν μπορουμε να τις βλεπουμε
σωστα.
2. Για να "συμμορφωθουν" ορισμενοι κατασκευαστες hardware και να
παρεχουν με τις συσκευες τους drivers για linux.
3. Για να δηλωσουμε οτι το εγχειρημα του ανοιχτου λογισμικου ειναι εδω
και λειτουργει.
Οσο η μαζα των χρηστων φαινεται τοσο μικρη (μολις 430 ατομα) ποιος θα
ασχοληθει με το Linux?
Φυσικα, ο στοχος του ανοιχτου λογισμικου δεν ειναι να αντικαταστησει την
κραταια αυτοκρατορια, αλλα στα επομενα χρονια ενα ποσοστο 5-7% θα ειναι
υπερ-αρκετο, και παραπάνω δεν χρειάζεται....

Οσο για τα spams.. το περιεργο ειναι οτι ποτε δεν μου εχουν ερθει (η
ελαχιστα) απο sites τα οποια ασχολουνται με ανοιχτο λογισμικο... σε
αντιθεση με αλλα sites ;-)